fredag 10. oktober 2008

Litt for sent

For noen dager siden så jeg {Et lite ord#5} på ScrappeMania, og syns oppgaven var super. I kveld hadde jeg endelig tid til å sette meg ned og kose meg på scrapperommet. Ble godt fornøyd med resultatet, men ble litt skuffet da jeg oppdaga at jeg var en dag for seint ute...
Takk til Norunn for søte charms!

Some days ago I saw {Et lite ord#5} at ScrappeMania, and I really loved the challenge. Tonight I could finally find the time to sit down and enjoy scrapping. I'm like this layout, but I became a little bit disapointed when I realized I was one day too late...




2 kommentarer:

Norunn sa...

mmm...så kjempenydelig LO! og aller mest artig er det å se at du kreerer igjen, også så flotte saker!

email: Steph@SimonSaysStamp.com sa...

Great photography!
Thank you!